• 🇬🇧󠁿 🇸🇪 🇿🇦 🇮🇪 🇬🇭 🇩🇪 🇪🇺
    European & African
    Drug Discussion

Welcome Guest!
    Posting Rules Bluelight Rules
  • EADD Moderators: Pissed_and_messed | Shinji Ikari

MDPV Megathread 9: The thrill of the chase

Status
Not open for further replies.
Haha yea maybe that's why mate ;)

Det er Peev min ven. Det tager over mit sind. Hvad der er i mit hoved? Retfærdighed? Karma? Trolling? Er jeg en ven af ​​Gregs? En lille fugl minde BL, hvordan de blev misbrugt af en rig og ondt morder og barn misbruger? Eller er jeg Mcafee - ud af mit sind testosteron og peevee og tigger om at blive fanget? Er min penis i en hund lige nu, eller er jeg arbejder med efterforskere til at fange en morder? Hvem kan sige?

Done with MDPV is not the right answer. Maybe it's like "i can't get hold of MDPV". Well atleast my two last orders was taken by customs. I have a pack or two of A-pvp waiting though.

Or one is supposed to be returned but isn't is says on the tracker. Gonna go see if it's still there. One is in another city and i need to get them to send it here.

Det er Peev min ven. Det tager over mit sind. Hvad der er i mit hoved? Retfærdighed? Karma? Trolling? Er jeg en ven af ​​Gregs? En lille fugl minde BL, hvordan de blev misbrugt af en rig og ondt morder og barn misbruger? Eller er jeg Mcafee - ud af mit sind testosteron og peevee og tigger om at blive fanget? Er min penis i en hund lige nu, eller er jeg arbejder med efterforskere til at fange en morder? Hvem kan sige?

Fuckin google translate lol

Men du er nu sød nok min lille skat.

Well I just received 1g of 4-MePPP, going to give it another try, but not today not tomorrow maybe first next week, busy these next few days, bah :|

Last edited:
Done with MDPV is not the right answer. Maybe it's like "i can't get hold of MDPV". Well atleast my two last orders was taken by customs. I have a pack or two of A-pvp waiting though.

Or one is supposed to be returned but isn't is says on the tracker. Gonna go see if it's still there. One is in another city and i need to get them to send it here.

why did you quit rehab? and how are you?

mdpv+apvp intravenous is so intense. Gave me huge euphoria and a giant ringer. i think its near the time i gots to call it quits though. even though it feels great im a junkie now and theres this social stigma. getting too skinny but i aint done yet. RUSH RUSH!

btw i wont vape pv on foil anymore. makes me too skitzo and afraid of everything and i feel retarded. these symptoms dont exist at all via insufflation and IV. just good feeling. I still goofy at dancing on pv though mmm

Status
Not open for further replies.