Snart är det dags...

om ni vet hur syra + lustgas känns när d peakar så kan jag säga att d var lika dant fast i typ 7 min, å fade:ade ett bra tag efter d åxå!
5-meo-dmt + lustgas (å fortfarande foxy) var som att uppgå i världsalltet!
fick i mig totalt ca 30 mg 5-meo-dmt på två linor
 
Jag har aldrig använt lustgas..vet inte äns vad d är..Måsste vara den ända "drog" jag inte använt dåå! Berätta för mig nu vad d ä för nått plzzz :) :)
 
Lustgas=No2
Samma sak som tandläkarna ibland använder för att bedöva patienterna med.
Det används oxå till bilmotorer för att förhöja effekten i insprutningsmotorer.
Vanligast är att man köper påfyllningspatroner till gräddsifoner som innehåller No2.
Må bäst...
 
Mohahaha..Kan man bli "konstig" på det eller? Var fanns det att handla sa du? Billigt? Dyrt ? Äre sånt man måsste fråga om i kassan eller finns det i "Kylen" ? Fan va konstigt..Trodde du menade "Poppers" först men dom är juh inte lagliga :) :) :)
 
Snart ere Fredag och det innebär att det nästan är Lördag... och då jävlar ska jag ta 2-cb!! (upp i näsan dessutom)
 
Ja ni , här var det som vanligt ganska segt.
Som Dimminuendo skrev blev det 2cb upp i snoken i lördags, fyfan vilken virvelvind i färg det blev, Alla kanter och plana ytor upphörde att existera och ersattes av ett virrvarr av färger ,ljuspunkter och neon. Coolt. Allt ackopanjerat av rysk psy-tranceoch och ofcourse Infected Mushroom.
Lev väl Sverige
/KeRt
Föresten Mr. Merlin läser du här nuförtiden ???
 
har varit borta ett tag. men förhoppningsvis har man lite mer tid här nu med er.. allt väl i sverige?
 
Que? Was? What? Co?

What language are you guys speaking?
Que lenguaje estan hablando?
Was Sprache können Sie?
Jest to Po posko?
Quelle langue parlez-vous?
Che lingua state parlando?
Que língua você está falando?
 
Last edited:
seroxat

är det nån här som vet vad seroxat är? (tror d va så dom stavades)
en ganska starkt antidepresivt/antiångest medicin, tror inte d är så vanligt att man får d.....om man inte har tvångstankar, tvångshandlingar, är extremt våldsbenägen mm...

jag å min tjejkompis fick iaf tre st var av en kille..... det var tre depåtabbletter som långsamt skulle lösas upp i magen 1/dag å räcka tre dygn tillsammans....... så jag tuggade alla tre på en gång ;)

min tjej kompis åt dom men tuggade inte...
hon blev som när E peakar.....i TOLV TIMMAR å sen gick d långsamnt ner under två dygn....

jag som själv käkat sönder vanliga e å antagligen pajat mitt serotoninsystem :( blev bara jävligt svängd under samma period!

var väldigt skeptisk innan när han berättade om dom, meeen som sagt var.....JÄVLAR!

säkert väldigt dumt å skadligt att göra såhär.....men d vore ju inte första gången man gjorde nått sånt 8)
 
little-e>> skämtar du eller? fan jag käka seroxat nästan två år, 60 mg dagligen å har aldrig vart me om nåt sånt...hmmm..e du säker på att d verkligen va seroxat? låter skumt...
 
tror dom hette så... eller nått som lät likt... d var lite därför jag frågade.... om man bara tog rekomenderad dos så hände tydligen inte så mycket... men om man tog typ 3 ggr så mycket snurrade det på rejält!
 
Put your left arm in.....etc

HI!!!!

Im Sharnz, from Australia, and I just thort Id pop by to say Hi, and How is everyone going!! =D
 
Hello Sharnz =) have any nice pills over there?


Är det någon som har testat vita,gröna eller oranga diamanter med test kit? vad visade det?
 
bTs: E det OK att fråga om kvaliten på elle vad diverse kits säger om piller här? Har funderat på att göra samma sak själv då den svenska delen på pillreports tyvärr verkar vara full med idioter som jiddrar om saker de inte vet något om. :(
 
Svar till thefty:

tja, jag kom nyss hem från australien efter ett år där.. kan säga att pillren som finns där...slår alla piller jag droppat i sverige.
Jag är 28 år idag, har käkat E sedan -94. Första pillret jag tog var en White Dove..stor som en Treo. Jäävlar vilket piller. Under åren har pillren som kommer till sverige blivit sämre o sämre. Kemisterna bryr sig inte längre vad dom stoppar i pillren. Besviken på den svenska e-marknaden hade jag priviliegiet att käka ett 70 tal ggr i australien.
Jag ska förklara det på ett så enkelt sätt som möjligt.
1st piller i Australien = 2-3 piller i Sverige.
För att uppnå den känsla man får av en tablett som man köper där nere, måste du proppa i dig minst 2 tabletter här hemma i sverige.
Självklart fanns det batchar som var mindre bra än andra, men i regel var alla piller jag käkade fruktansvärt starka.
Jag köpte ett Marquis E tester där nere, använde den bara ett par ggr, eftersom det är svårt att sitta på toaletten inne på en klubb och testa pillrena man nyss köpt. 8 av 10 ggr blev testet svart som natten på en hundradels sekund. Vad betyder det?
Jo det betyder att pillret innehåller MDMA, det kära ämne vi så gärna vill belöna oss med.
Summan av kardemumman. Pillren i Australien ÄR bra.
Mitt råd är..åk dit och belöna er.
Själv åker jag tillbaka om 9 månader.. träffade lyckligtvis en tjej, och flyttar snart ned till paradiset. :)
 
entactogen: Vilka bra sorter/typer är det som florerar där nere då?
 
Top