Snart är det dags...

reac du har rätt.. men å andra sidan när jag är hemma o hälsar på polare o familjen så är det saker kan hända. polarna är väl under uppsikt från gång till gång o man kan ju inte bryta med dem..
denna gången är man ju oskyldig ;) men men man får la se hur det går
 
bTs: Håller tummarna för dig iaf.
Tiësto till Stockholm! Yahoooooo!
 
Guuuud va det har dött ut här asså :-/
Nog inte varit inne här på 3-4månader nu!!
händer de nått skoj ute i vårt avlånga land??
tänkte prova foxy nån dag nu.. polaren har 100mg hemma :)
Kan någon som testat ge lite info? rekommendationer osv??
ha de bra kids ;)
 
Dino kompis.. :)
du vet att du alltid kan fråga mig om foxy.. hee hee
de e underbart man blir typ som en gummiman när man dansar på de. annars så har de väl ganska sköna hallisar en ruskigt skön e-känsla (man mår riktigt äckligt bra) fast de e inte nå a-t eller liknande skum drog men underbar..
rekommenderar ca 25-30mg åt gången
ha de
 
euph --->
har läst runt som fan o rekomenderade doser för nybörjare varierar så jävla kraftigt!
En del som har tagit de rekommenderar 6-10mg första gången medan andra tycker 10-15mg.. men dom i den första gruppen säger att det blir helt för mkt första gången... hel skumt.. o nu kommer du me 25-30mg??? hehehe.. :)
 
Dino.. ska de va så ska de va ordentligt inget jäkla velande ;) hee hee...
nä men jag vet att första gången jag tog så hade vi ett gram o snubben tog ut de me tesked ur påsen.. smakar nå för jävligt (rekommenderas EJ)
de e iofs lätt att må illa på de.. så börja me en mindre dos.. de finns ju alltid kvar sen o man vill ha mer
 
bTs: reac här. Kan du som moderator/admin gå in på mitt gamla konto och ändra mitt lösenord? Var inne o grejade i min profil förut och lyckades tyvärr ändra min mailadress till ngt weise. Och då ändras ju mitt lösenord tyvärr o skickas dit. :-(
 
Hallo! Så det finns svenka bluelighters i alla fall.
Har missat den här tråden i ett halv år. :)
 
Hej Tradeskilz o valkommen till Bluelights svenska avdelning ;)
Inte for att en massa hander har men det ar kul att prata med andra pa svenska ibland.
 
såja , så har man testat på Litauens uteliv.
kan väl säga så pass mycket att det är bra mycket mer än jag trodde på :)
Billiga E också :) blev en rejält häftig vända.
så vad väntar ni på ? sätt er på färjan och åk över :)
Ganska dött här på forumet eller ?!?
Enjoy life
/KeRt
 
å snön ja den bara trillar ner...fy fan..ibland hatar jag verkligen att bo i sverige...ussa....jag vill ha sol värme å dans i skogen...NUUUU
 
Tjena Alla!
Jag hatar verkligen sverige..Så därför åker jag till Thailand 2-3gånger per år..Ska åka nästa månad igen :) :) :) :) Någon som snackade om Opium där borta ? Det är olagligt..och då menar jag inte "olagligt" som att dom skulle ta ifrån dig knarket..Nya premiärministern har tvingat varje polis att lova inför "heligt vatten" att dom ska stoppa ALL narkotika och inte ta emot några mutor..100g heroin är dödstraff! Och 2gram opium ger 2års fängelse..Gräs är olagligt fast d bryr dom sig fortfarande inte om.. Yaa Ba (Metamfetamin)är samma som heroin dödstraff på..Så man ska nog vara lite försiktig där om man överhuvudtaget ska använda droger..Rekommenderar att ni/di/han/vem som hellst åker till Ön Koh Phangan om han gillar knark och fest ( som mig )..Peace.
 
Ah, jag vill sa garna aka till Thailand! Ga runt pa stranden, snorkla, vara lat, ha en massage varje dag, ga pa fester i Koh Phagnan (har hort om det stallet), dansa, traffa folk o bara leva!
Jag vet inte om jag ens en gang skulle vaga rora vid droger dar med tanke pa dom extrema straffen.
Iallafall, jag ar i Vegas o ar totalt omotiverad med allt, vet inte varfor. Men nu pa lordag ska jag pa ett rave har o det ser jag fram emot! Har aven ovat med mina skivor. Inte sa ofta som jag borde men........
Ok, hoppas alla mar bra!
 
Ok nu har hovrätten dömt oxå..
dom fick 2 års fängelse för grovt hemfridsbrott, rån, övergrepp i rättsak och narkotika brott av medel graden !!!!!!!
så jävla skönt att jag fick rätt...
nu väntar jag bara på skadeståndet så jag kan köpa ny utrustning o börja spela skivor igen.. :)
hoppas alla har de bra
 
FaeriePrincess Cannabis ä väll inga problem där..Men sitt inte o snorta metamfetamin o dra speedad på ett rave utan att vara försiktig..Sen på Koh Phangan där hälften är väcka på nått äre ganska stor chans att inte åka dit..När jag brukar sitta utanför min bungalow o röka gräs med polaren så brukade vi alltid säga till att dom ringer(dom i receptionen alltså) till bungalown o säger till när snuten kommer..En gång så vart vi erbjudna Rizzla också..hehe..mkt sjyst folk :) PLUR
 
..Hmmm..Såg att 5-meo-dipt och AMT blivit narkotika klassat i USA på Erowid.org ..Blir väll nog d i sverige också snart :(
 
ooooooh shit! har just kommit tillbax från en jävla resa den här natten!!! 25mg foxy + lustgas, å sen när d hade peakat.....; 5-meo-dmt + mer lustgas!! ojojojojojoj! nu vet jag hur d känns att bli mentalt våldtagen! men på ett bra sätt! ;)
peace out!
 
Top