Snart är det dags...

drack iofs bara 2 st red bull/vodka + 1 cider... men blandar man ephedra och sprit... så spyr man tydligen... fick jag veta efteråt...
 
oookey, here we go!
ska prova 2c-t-4 för första gången.... jag å några kompisar ska ta en kapsel var a´20 mg , å senn vidare ut på skogsfest!

ska bli jävligt intressant!
börjar på högsta rekomenderade dos... men men, ska man göra nått så ska man göra d ordentligt! ;)

keep u posted!

/e
 
Periodarn är tillbaks...

Jag har en överenskommelse med flickvännen, tar inget 1 jan - 31 juni så får jag göra vad jag vill andra halvan. Inte så dumt egentligen, säkerhetskoll för mig också så att det här inte blir för viktigt...

Nu har jag alltså 6 månader att se fram emot, började med en skön fest här i Göteborg. Tog lite E och mådde bra, hittade många sköna folk att snacka med. En sådan underbar stämning det blir när ingen super, alla bara dansar och ler. Tydligen civilare på plats men jag såg inga ingripanden.

Så nu blir det lite speed, definitivt svamp och kanske lite gräs. Nån som har koll på hur de här interagerar med varandra på längre sikt? Jag har alltid försökt hålla 1 månad mellan varje gång på E för att undvika depressionerna, men gäller det amfetamin också? Svamp och gräs borde ju i princip vara lungt att använda ganska ofta, right?

Iaf, skönt att vara tillbaks. Ha det gott folk!
 
Last edited:
grym fest på g!

förrutom bas å bark då....

http://www.loungelab.se

11 oktober

Line-up:

Main hall:
Dan Reaves
DJ Remy
John Digweed (!!!!!!!!!!!)
Michel de Heij
Derrick May
Marco V

Scandinavian hall:
DJ Adis
Andreas Rotor
Delicious
Minilogue vs. Son-Kite (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Kox Box
Air Bureau

Chill-out zone:
bara Physics bokade än
men det ska bli 3 till...



fan vilken grym fest det kommer bli!
 
Lite Svensson-varning över den festen ändå väl? Med tanke på sammarbetet med Sveriges sämsta radiostation. Men visst, en del väldigt intressanta namn.

Sen kan man undra vilken dotcom-kalkyl de kört egentligen. De räknar med 16.000 pers som ska betala 395:-? De största festerna i Sverige har väl som max varit uppe i 3500 pers om jag inte har helt fel.
 
ah ja vet inte... men jag vill iaf se son kite/minilogue & digweed... å ja... det låter iofs lite sådär kommersiellt amerikanskt candyrejv party typ som jag egentligen hatar... men skitsamma... drar man med sig lite folk man gillar, å det e soft musik.. så skitsamma =))
 
var det nagon mer som var pa monday bar i mandags, cari och krome var grymma!!
 
uhmm... spela roll ifall det skulle va "drogfritt" det är ju endå musiken jag drar dit för isf...
 
Shit. Jag är just tillbaks från en grym fest och ritual i Kinnekulle stenbrott. Spana in Afterworld. Det var en slags reunion för lajvet Futuredrome från aug 02 och det var fan mig den bästa festen jag varit på någonsin.

Fick lite hjälp av 1,5 g Psilocybin Cubensis men det var många som var i exstas helt nyktra. Vi dansade, genomförde en 1,5h ritual för att rena oss och bli kvitt våra demoner, och hånglade friskt tills regnet kom vid kl. 07. Två DJs och ett schysst soundsystem från Göteborg, ungefär 50 pers till ritualen och festen (dresscode: future trash), inga poliser och inga langare.

Ja, jag tänkte bara tipsa om att det finns fler grejer än skogsfester. Pröva ett lajv eller en lajvfest någon gång, allt är inte så här extremflummigt, men det är sköna fester.
 
nån som ska på Bas & Bark festen 22-24 augusti?
kommer bli så satans jävla bra =)
 
amen... man kan inte missa Native Radio, Alegria, Auricular, Shiva Chandra mfl... i skogen... i 3 dagar... kommer bli sååå underbart :D
 
Har någon prövat att tugga Kat då? Det verkar lite omständigt, men man kanske skulle pröva om effekterna verkligen liknar amfetamin (knappast troligt).
 
Top