• REAGENT TESTING & DRUG CHECKING Welcome Guest
    Posting Rules Bluelight Rules
    Featured Link 1 Featured Link 2
  • RT&DC Moderators: Senior Staff

Can someone please translate this language?

justme1025

Greenlighter
Joined
Oct 9, 2007
Messages
5
This is a report from PR, but unforunately, I only know English. =( I'd love to know what this says!

---------------
Kl.22.00 Der indtager vi alle 3 en enkelt hver, den virker efter ca. 30.45min.
men ikke sønderligt meget så vi bakker den med EN til.
ca. 25.30min. virker de virkeligt godt.
kan klart anbefales at prøve...;P

Comments
Posted on September 15, 2007, 3:05 am GMT by ielbdg
Prøvede en enkelt her til aftes, var godt fuld, der gik ca. en time før den virkede, men ikke det ville, så JA, man skal nok have nogle stykker.. Skal da prøves, virker gode!

Posted on September 23, 2007, 1:09 pm GMT by minimal
Ikke decideret kraftige, men okay, MDMA, havde ingen usædvanlige bivirkninger... minder lidt om blå/gule damer i styrke, synes jeg.

Posted on September 23, 2007, 5:16 pm GMT by frk fnisk
jah de minder en del om blå/gule damer, dog fik jeg ikke brækker på af dem her. Startede med 2 og reduserede nok lidt for mange gange. DÅRLIG HR..! men det blev en rigtig god blæser..:)

Posted on September 23, 2007, 5:41 pm GMT by doctor ning
Rigtig fin MDMA-pille, dog ikke så potent. Først røg der 2 ned og der kom et lille buzz så der røg 2 mere ned... Nåede op på en 5. men efter det var det mest bare at sidde og sige "feeeeeedt"... lækker blæser!
Er helt klart en pille man kan nappe et par stykker af til at starte med. kan med fordel insuflerres for hurtigere virkning og for at spare på kiksene^^

Posted on October 3, 2007, 6:51 am GMT by s4lmon
Syntes de giver en kanon god blæser fordi: der er ikke de store bivirkninger næste dag, jeg får ikke mega kvalme(og kaster op) og man kan samtidig tag en mere uden at tænke over om man har fået lidt for meget, og ja så har de den ønskede effekt af MDMA som man kender den...alt i alt rigtig dejlig pille!

ps: de har også en god substans som resulterer i at pillen ikke falder fra hindanden
 
try babelfish =) altho it will be word for word: Kl.22.00 of the indtager vi all 3 EN enkelt more hver, the virker more efter approx. 30.45min. men ikke sønderligt meget så vi more bakker med the EN til. approx. 25.30min. more virker de virkeligt godt. kan klart anbefales RK prøve...;P COMMENT Posted on Septembers 15, 2007, 3:05 at the GMT by ielbdg Prøvede EN til aftes, var godt fuld, gik approx. the EN time før the virkede, men ikke det enkelt ago ville, så, one skal nok have nogle stykker.. Skal there prøves, more virker gode! Posted on Septembers 23, 2007, 1:09 pm GMT by minimum Ikke decideret kraftige, men okay, MDMA, havde ingen usædvanlige more bivirkninger... less lidt COM blå/gule damer i styrke, synes jeg. Posted on September 23, 2007, 5:16 pm GMT by frk fnisk jah de less EN del COM blå/gule more damer, dog fik jeg ikke more brækker på af that ago. Startede med 2 og reduserede nok lidt for mange course. DÅRLIG MR..! men det blev EN rigtig god blæser.. Posted on Septembers 23, 2007, 5:41 pm GMT by doctor ning Rigtig fin MD mA pill, dog ikke så potently. Først røg the 2 ned og kom et lille buzz så røg 2 mere ned... Nåede OI på EN 5th men more efter det var det mest cash RK sidde og sige "feeeeeedt"... more lækker more blæser! It helt klart EN pill one kan nappe et par more stykker af til RK start med. kan med fordel insuflerres for hurtigere virkning og for RK save på kiksene^^ Posted on October 3, 2007, 6:51 giver EN canons de at the GMT by s4lmon Syntes god more blæser fordi: which it næste ikke de net curtain more bivirkninger Trade Union of German Employees, jeg får ikke mega kvalme(og kaster OI) og one kan samtidig day EN mere uden RKS tænke over COM one har fået lidt for meget, og så har the de ønskede effect af MDMA som one more kender... old the i old rigtig dejlig pill! HP: de har også EN god substans som resulterer i RK pills ikke more falder fra hindanden

I doubt that will help you but that is the best i can do =/
 
justme1025 said:
This is a report from PR, but unforunately, I only know English. =( I'd love to know what this says!

---------------
Kl.22.00 Der indtager vi alle 3 en enkelt ................

Try Babylon at:

www.babylon.com

This has a free trial download and translates phrases rather than just words.

E
 
Courtesy of one of our EADD members
Heya!

My Danish isn't really up to scratch, but I attempted a little translation. It's better if you get hold of someone who knows Danish as I missed out on quite many words (I just put question marks where I couldn't translate), but this should give you a rough idea of what its all about in the meantime.

Here ya go:

Kl.22.00 Der indtager vi alle 3 en enkelt hver, den virker efter ca. 30.45min.
men ikke sønderligt meget så vi bakker den med EN til. ca. 25.30min. virker de virkeligt godt.
kan klart anbefales at prøve...;P

***All 3 of us took one each, it started working after about 30-45 min, but not a lot so we took another one. After about 25-30 mins they started really kicking in. Trying them is very much recommended***



Comments
Posted on September 15, 2007, 3:05 am GMT by ielbdg
Prøvede en enkelt her til aftes, var godt fuld, der gik ca. en time før den virkede, men ikke det ville, så JA, man skal nok have nogle stykker.. Skal da prøves, virker gode!

***Tried one (???) about an hour passed before it kicked in, (???.) YES, you should have a few of them. Have to be tried, worked well!***

Posted on September 23, 2007, 1:09 pm GMT by minimal
Ikke decideret kraftige, men okay, MDMA, havde ingen usædvanlige bivirkninger... minder lidt om blå/gule damer i styrke, synes jeg.

***Not very strong, but ok, MDMA, had no unusual side effects... Resembles blue/yellow (ladies???) in strength, I think.***

Posted on September 23, 2007, 5:16 pm GMT by frk fnisk
jah de minder en del om blå/gule damer, dog fik jeg ikke brækker på af dem her. Startede med 2 og reduserede nok lidt for mange gange. DÅRLIG HR..! men det blev en rigtig god blæser..

***Yes they are similar to the blue/yellow (ladies???). (???) Started with two and probably redosed a little too many times. BAD (???) But it was a really good (???)***

Posted on September 23, 2007, 5:41 pm GMT by doctor ning
Rigtig fin MDMA-pille, dog ikke så potent. Først røg der 2 ned og der kom et lille buzz så der røg 2 mere ned... Nåede op på en 5. men efter det var det mest bare at sidde og sige "feeeeeedt"... lækker blæser!
Er helt klart en pille man kan nappe et par stykker af til at starte med. kan med fordel insuflerres for hurtigere virkning og for at spare på kiksene^^

***Really nice MDMA pills, but not that potent. I took two and got a little buzz and took 2 more. Reached about 5. (??????)

You can definitely take a couple of the pills to start with. Can also be snorted for faster effects and to (???)***

Posted on October 3, 2007, 6:51 am GMT by s4lmon
Syntes de giver en kanon god blæser fordi: der er ikke de store bivirkninger næste dag, jeg får ikke mega kvalme(og kaster op) og man kan samtidig tag en mere uden at tænke over om man har fået lidt for meget, og ja så har de den ønskede effekt af MDMA som man kender den...alt i alt rigtig dejlig pille!

ps: de har også en god substans som resulterer i at pillen ikke falder fra hindanden

*** Thought they were really great (???) because: There are no major side effects the next day, I don't get nauseous (and throw up) and you can also take one more without wondering whether you've taken too much, and there is also the desired effect of MDMA as we know it.. all in all a really lovely pill!

PS. They also have a good (consistency? Substance?) that results in that the pill doesn't fall from (???)***
 
Top