justme1025
Greenlighter
- Joined
- Oct 9, 2007
- Messages
- 5
This is a report from PR, but unforunately, I only know English. =( I'd love to know what this says!
---------------
Kl.22.00 Der indtager vi alle 3 en enkelt hver, den virker efter ca. 30.45min.
men ikke sønderligt meget så vi bakker den med EN til.
ca. 25.30min. virker de virkeligt godt.
kan klart anbefales at prøve...;P
Comments
Posted on September 15, 2007, 3:05 am GMT by ielbdg
Prøvede en enkelt her til aftes, var godt fuld, der gik ca. en time før den virkede, men ikke det ville, så JA, man skal nok have nogle stykker.. Skal da prøves, virker gode!
Posted on September 23, 2007, 1:09 pm GMT by minimal
Ikke decideret kraftige, men okay, MDMA, havde ingen usædvanlige bivirkninger... minder lidt om blå/gule damer i styrke, synes jeg.
Posted on September 23, 2007, 5:16 pm GMT by frk fnisk
jah de minder en del om blå/gule damer, dog fik jeg ikke brækker på af dem her. Startede med 2 og reduserede nok lidt for mange gange. DÅRLIG HR..! men det blev en rigtig god blæser..
Posted on September 23, 2007, 5:41 pm GMT by doctor ning
Rigtig fin MDMA-pille, dog ikke så potent. Først røg der 2 ned og der kom et lille buzz så der røg 2 mere ned... Nåede op på en 5. men efter det var det mest bare at sidde og sige "feeeeeedt"... lækker blæser!
Er helt klart en pille man kan nappe et par stykker af til at starte med. kan med fordel insuflerres for hurtigere virkning og for at spare på kiksene^^
Posted on October 3, 2007, 6:51 am GMT by s4lmon
Syntes de giver en kanon god blæser fordi: der er ikke de store bivirkninger næste dag, jeg får ikke mega kvalme(og kaster op) og man kan samtidig tag en mere uden at tænke over om man har fået lidt for meget, og ja så har de den ønskede effekt af MDMA som man kender den...alt i alt rigtig dejlig pille!
ps: de har også en god substans som resulterer i at pillen ikke falder fra hindanden
---------------
Kl.22.00 Der indtager vi alle 3 en enkelt hver, den virker efter ca. 30.45min.
men ikke sønderligt meget så vi bakker den med EN til.
ca. 25.30min. virker de virkeligt godt.
kan klart anbefales at prøve...;P
Comments
Posted on September 15, 2007, 3:05 am GMT by ielbdg
Prøvede en enkelt her til aftes, var godt fuld, der gik ca. en time før den virkede, men ikke det ville, så JA, man skal nok have nogle stykker.. Skal da prøves, virker gode!
Posted on September 23, 2007, 1:09 pm GMT by minimal
Ikke decideret kraftige, men okay, MDMA, havde ingen usædvanlige bivirkninger... minder lidt om blå/gule damer i styrke, synes jeg.
Posted on September 23, 2007, 5:16 pm GMT by frk fnisk
jah de minder en del om blå/gule damer, dog fik jeg ikke brækker på af dem her. Startede med 2 og reduserede nok lidt for mange gange. DÅRLIG HR..! men det blev en rigtig god blæser..
Posted on September 23, 2007, 5:41 pm GMT by doctor ning
Rigtig fin MDMA-pille, dog ikke så potent. Først røg der 2 ned og der kom et lille buzz så der røg 2 mere ned... Nåede op på en 5. men efter det var det mest bare at sidde og sige "feeeeeedt"... lækker blæser!
Er helt klart en pille man kan nappe et par stykker af til at starte med. kan med fordel insuflerres for hurtigere virkning og for at spare på kiksene^^
Posted on October 3, 2007, 6:51 am GMT by s4lmon
Syntes de giver en kanon god blæser fordi: der er ikke de store bivirkninger næste dag, jeg får ikke mega kvalme(og kaster op) og man kan samtidig tag en mere uden at tænke over om man har fået lidt for meget, og ja så har de den ønskede effekt af MDMA som man kender den...alt i alt rigtig dejlig pille!
ps: de har også en god substans som resulterer i at pillen ikke falder fra hindanden
