Snart är det dags...

"The weekend has landed"... jo, jo.
Såg om Human Traffic nyss och hade lika skoj som första gången. Det bara måste vara den bästa filmen om droger.
 
magnus vet inte om jag håller med
requiem for a dream
fear&loathing in las vegas
groove
half baked
för att nämna nåra högslående filmer
 
Human Traffic: Tokigt bra, här gick man ju ner 5kg när man såg. Så sjukt roliga scener.
Requiem For A Dream: Mycket bra men här mådde man ju dåligt efter filmen.
Fear and Loathing in Las Vegas: Helt ärligt så fattar jag inte den där filmen. Antar att det måste finnas någon form av röd tråd genom den där filmen men hittar den inte (man kanske inte är så smart?).
Drugstore Cowboy: Bra bra, underskattad film.
Basketball Diaries: Sisådär..
 
Nagra fragor till er i Sthlm, jag kommer att komma hem till Sverige nu pa mandag. Yeay!!! :)
Undrar om det finns nagra bra skivaffarer dar jag kan fa tag pa bra skivor, house, psy trance, techno?
Oxa, nagra bra klubbar eller fester(raves?), dar dom spelar BRA musik (inte inresserad av att ga pa SpyBar eller liknande stallen). Jag ar i Sverige ca en eller tva ganger per ar sa jag har inte koll pa allt som hander o sker i Sthlm. Plus mina kompisar hemma delar inte riktigt samma musiksmak som mig, sa dom kan jag inte fraga.
 
Hallåååååååååå...sitter ni o sover??? :)
Finns det nån bra klubb eller rave i Sthlm? Jag e hemma nu o vill gå ut!
 
vad ovanligt att se åäö från dig faerie. hoppas din vistelse blir till belåtenhet.. får än en gång säga jag har ingen aning om sthlm men kolla på. www.mandarin.nu där finns kanske något i din smak.
 
Snark vad ni är tråkiga.. Kom igen nu, upp o hoppa! Fler inlägg tack!
 
hallo..
har vart borta ett tag..
nåra killar slog sig in hos mig o hotade mig o tog typ rubbet.. dj utrustningen, PS2, video etc.
well well..
nu har jag sett den "andra sidan" av drog missbruk iaf.
faerieprincess prova docklands nu på lördag.. SISTA festen där sägs de..
 
euphoria: Trist... Vad har du för förhållande till de där personerna? Skyldig cash money?
DL på lördag, man kanske borde ta sig dit en allra sista gång. Man hade ju faktiskt ruskigt skoj där en gång i tiden (många år sen nu dock). 8-(
 
Heeeeeej! Ja,jag fick reda på om Docklands,det låter som en plan! Vet ej riktigt vad jag kan vänta mig, har aldrig varit där förut men bara jag får dansa till bra musik i timmar så är jag glad. Vart ligger Docklands egentligen, kan man ta sig dit utan bil?
euphoria......fy vad hemskt! Kan du få nån slags ersättning för det dom tog? Vet du vilka dom var? Usch,stackars...... :(
*kramar euphoria*
[ 20 December 2002: Message edited by: FaeriePrincess ]
 
God drogjul allihop!
Jag tar en paus på 6 månader efter nyår, men vi hörs säkert igen till sommaren.
 
reac..
mitt förhållande till dom var ingenting. dom har gjort detta helt oprovocerat o på egen hand. Varför vet jag inte.
FaeriePrincess..
kram tebax ;) två utav dom vet jag vilka det är genom "rykten" två hade jag aldrig sett lr hört om förut.. Kommer o få lite skadestånd o ersättning för förlorad egendom.. var du på docklands förresten?
själv var jag där ett tag var tvungen o åka o jobba så jag hann bara se lite av Son Kite annars tyckte jag festen var värdelöst.
God Jul kram på er alla.. :) :) :)
[ 25 December 2002: Message edited by: euphoria ]
 
Ok,ikväll såg jag "Dom Två Tornen". Jag tyckte den var bra.
Tyvärr så blev det inget Docklands för mig för min "kompis" bestämde sig för att hon inte kände för att göra något alls i sista stund. O jag ville inte gå själv. Hade gärna velat gå på rave i Sverige (kan man kalla Docklands rave?) för jag går ofta i Californien. Ja ja......så är det, lärde mig iallafall att folk är riktiga svikare, jag avskyr sån personlighet.
[ 26 December 2002: Message edited by: FaeriePrincess ]
 
Docklands rave.. hmm nja kanske -95 men nuförtiden kan man inte kalla mycket för rave i Sverige.. inte om man jämför me tex Danmark o Holland..
men nu när jag får lite rabbater på flygresor blir de väl en o annan fest utanför Sveriges tråkiga gränser ;)
 
Hej, ville bara onska alla ett Gott Nytt Ar!
Hoppas ni far en trevlig kvall oavsett om ni stannar hemma eller gar ut.
Jag ar i LA nu, ska pa ett rave som bara ar bast, imorgon kvall.
;) Ha det bra!
 
detta är första dagen på ett tag när det faktisdkt töar ute.. o det är underbart. hoppas alla överlevt nyår o jul o sånt. o allt har flutit på lungt. för min del har det varit ganska hektiskt med allt festande o tillråga på allt så är man skjäligen misstänkt för ratfylleri under påverkan av droger.. vilket jag motsätter mig. men men vad kan man göra. oavsett vad som sägs kan jag väl titta i stjärnorna efter kortet *grrrrrr*
må väl alla
 
bTs: Ta inte det här fel men hur lyckas du? Borde inte du lugna ner dig lite med tanke på fotbojje-intermezzot? Kan ju inte vara bra att dyka upp i deras tråkiga register gång på gång.
 
Top