Snart är det dags...

Heeeej alla i Sverige!!! Ar fortafarande i London, var ute igar pa Vertigo @ The Croos, jag gillar inte det stallet. Fabric ar favoriten o raves. ;)
Jag tror att jag ska ga pa ett massivt rave som kallas "Raindance" om nagra veckor.
Vad mer? Piercade tungan igar pga en drom jag hade, konstig kansla, efterat kande jag mig hog. Forstar att folk vill ha mer efter att dom gor det en gang, men det racker for mig.
Ska till Sverige 16/12 for att vara med min familj over Jul. Vet ni om nagra parties att ga pa? Nyar kommer jag att fira i LA.
Forresten, for att svar pa Euphorias fraga vad jag spelar....hmmmm.....allt fran psy trance, house, techno. Allt som later bra. ;)
Pa onsdag ska jag se "Phantom Of the Opera", maste fa lite kultur nar jag ar har. Mycket kvar att se & gora, sa lite tid......
Hoppas att ni all mar bra!
Kraaaaaaaaam!!!!!
 
About Me:
My name is Kris Luddington and I'm 19 years old. I'm currently working for an agency doing packing work for an aerosol factory in Wellington. This is only a stopgap for me at the moment, as I want to settle down into a permanent position somewhere. My previous job, which I resigned from only, a couple of weeks ago were working for Roadchef on the motorway. There is a Costa Coffee unit there, which I worked for about a year and a half.
I am a hard working member of any team, and always give my full effort and commitment to whatever task I'm set. I am easy going and have always got on with all of my colleagues, which I feel is important in the workplace. I have also used computers most of my time at school and use them quite a bit at home. During the 3 years that I have been working, every job I've had has been dealing with customers. This has taught me to be patient, friendly and polite.
I am applying for your vacancy really so I change my direction in life, and give myself a new challenge.
Work Experience:
J. Sainsburys, Hankridge Farm. 05/98 – 04/00
I worked at Sainsburys for almost 2 years, part and full time. I started part time but when I left school I went full time. My time at Sainsburys was spent mostly on the checkouts, but other duties included shelf stacking, collecting trolleys and general cleaning. During my time at Sainsburys I dealt with customers practically the whole time so I am used to serving them politely and maturely. Being on the checkouts, I greatly improved my cash handling skills, and feel that part of my job will help me throughout my career. The reason I left was I got offered a job at a Golf club, which was more money.
Pickerage Golf Club, Corfe. 05/00 - 0900
This was my first job working in a catering environment, and I enjoyed it greatly. I started with no experience but quickly picked up what was needed of me. I was taught all the basics of food service, and how to handle customers politely, which was essential.
I wasn’t in this job very long as due to a change in franchise ownership, I was made redundant.
Posthouse Forte, Hankridge Farm. 09/00 – 02/01
After working for Pickerage I liked the idea of working in catering, so I looked for another job in the same field. A friend of mine told me of an opening and I quickly applied. I got the job not long after leaving Pickerage, which I was pleased about. My duties were basically the same as what I was doing before, but the hours were much longer and I was doing split shifts. I enjoyed my time there and made some very good friends. The only problem I had were the increasing number, and the unsociable times of hours they were expecting of me.
Roadchef Ltd, Trull Road. 02/01 – 10/02
My time at Roadchef has been really good; the most I've enjoyed any job. Here I was put in the Costa Coffee unit, a separate section from the general catering part. With Costa I was sent on a two-day training course in Manchester which was good fun as well as interesting. Again I was dealing with customers every time I worked, as well as cash handling. I was also a relief supervisor here (15-20hrs p/w), which meant I was responsible for opening and closing the unit, and handling any problems which might of occurred during my shift.
After over a year and a half at Roadchef I needed a change in direction. I wanted to get out of catering and try something else.
Education:
1986 – '94 Trinity Primary School
1994 – '99 Bishop Fox's Secondary School
Qualifications:
Maths – C
Geography – C
English Language – C
English Literature – C/D
Design & Technology – C
Double Award Science – D/D
Hobbies & Interests:
My main interest outside of work is music. I like playing, mixing and making music of all types. I'm also very active; I enjoy football weekly, and going for long cycle rides. I have done karate weekly for about 14 years; I also enter competitions and go to weekend training seminars.
I have an active social life and like to go out most weekends and meet up with friends and colleagues.
EDITED by bTs .... trying to figure out the meaning of this post.... DO NOT POST YA NAME ; ADDRESS N PHONENUMBER N SHIT
[ 12 November 2002: Message edited by: bTs ]
 
mmm verkligen dåligt cv.. hur fan lyckas man posta det här inne? snubben måste vara bra korkad
 
faerie princess... our fair little princess.
jag har ingen aning vad som menas med technos post. jag funderar fortfarande över den o kan inte bestämma mig om jag ska låta den vara eller radera skiten helt.
vet inte hur det ligger till med festet för tillfället men du kan all´tid kolla in på http://www.mandarin.nu
eller
http://www.techno.dk
där kanske de har ngt.. för egen del så tror jag att jag siktar in mig på asterix & sbk i köpenhamn den 7dec. men det är ju inte så aktuellt för dig då du inte kom förrän den 16..
må väl
 
tja alla glada pillerknaprare! ;)
kommer inom en snar framtid att komma över en del 5-meo-dmt, å jag undrar om d finns nån här som provat d å har lite tips å råd eller som kan berätta lite om hur d är? (jag HAR kollat erowid, men jag tänkte mig lite mer personlig första-hands info) å e det nån som provat både d och vanligt DMT? på vilket sätt skiljer sig dom åt? tacksam för eventuell info!
kram på er!
/ ¤e¤
 
little-e:
Jag rökte ca 10mg (eyeballat) på folie. Han exhalera, sen var jag bortom borta. Fick extrem dödsångest, panik etc. Var helt övertygad om att jag skulle dö.
"Tänk er alla era samlade rädslor, fobier, all er ångest ni har upplevt. Tänk er sedan att ni katapulteras in i dessa känslor på
mindre än tio sekunder. Tänk er sedan att ni inte har någon kontroll alls, eller
kontakt med omvärlden."
Ett träffande citat ur min tripprapport som jag skrev ang. 5-meo-dmt. Det positiva är att när man kommer tillbaka lite så är känslan och euforin otrolig. Man har helt enkelt återfötts, ungefär.
Det jag lärde mig från trippen var att värdesätta livet mer, nu efteråt har jag insett att det är så många saker som jag inte gjort och att det är därför jag antagligen var så rädd och fick såna panikkänslor. Jag ångrar inte en sekund att jag genomgick det här, det var en upplevelse långt bortom det vanliga. Ord räcker inte till för att beskriva den.
Ifall du är intresserad så är min trippraport här på svenska, finns även på engelska på Bluelight.
 
Glömde säga att nu så är det långt ifrån alla som reagerar på det här sättet :)
Ha en sitter, det är ett måste anser jag när det gäller den här drogen, då du helt förlorar all kontroll du har över din fysiska kropp. Borde inte vara så svårt att hitta någon som har 20 minuter över? :)
[ 21 November 2002: Message edited by: parre ]
 
Håller med parre. När jag testade 5-meo-dmt så rökte jag 25mg (uppvägt). Det var det mest intensiva jag någonsin har varit med om. Kan inte beskriva det med ord mer än att det var otroligt skrämmande och euforiskt på samma gång.
 
blir bara mer å mer förväntansfull! skulle ha fått tag på det förra helgen, men den som väntar på något gott! på alla beskrivningar jag hört/läst så låter d som en av som upplevelserna jag alltid sökt!
/¤e¤
 
ahhhhhhhhhhhh!!!
what the hell is going o.. oh.
D:
the nether regions of bluelight horrify me
 
yeeeoc.. these regions of bluelight should terrify you.. we are planning an invation of canada. and sell the peeps there as slaves o the usa
 
helg igen.. vad att säga.. lungt idag.. har inte råd med asterix på amager imorgon så det blir en gammal hederlig fylla
 
Top