• D R U G
    C U L T U R E

    Welcome Guest

    ⭐️ Let's Have Fun! ⭐️

    Forum Guidelines Bluelight Rules
    Fun 💃 Threads Overdosed? Click
  • DC Moderators: Atelier3 | Cream Gravy? | deficiT
  • Bluelight HOT THREADS
  • Let's Welcome Our NEW MEMBERS!

What Was YOUR Nightly Fix? v. Can't Sleep Sober

nohandsjoe

Bluelighter
Joined
Nov 18, 2015
Messages
189
Location
20,000 Leagues Under the Sea
I came up with a new drink last night... necessity is the mother of invention. My scale had broken, the stimulant comedown was working it's dirty alchemy on my brain-box, and I really, really wanted to get high.

The "Bro R u feeling Phine"
1.5oz Canadian Club rye
1.5oz Fresh Squeezed Lemon Juice
15mg Brorphine
2x 100mg THC Phoenix Tears gelcaps
8mg Deschloroetizolam (from Everclear solution)
Shaved Ice

Drink quick, if the gelcaps dissolve it gets gross.

^That's a single serving, I obviously mixed up a large batch to facilitate volumetric dosing. No scale, but sealed baggie+I have enough experience with the compound and vendor to visually ascertain that the 100mg bag contained the same amount as every other 100mg bag of brorphine from that vendor I've ever weighed in the past; FRET NOT.

[insert 'perfunctory acknowledgment that mixing CNS depressants is bad n dangerous' here]
 

schizopath

Moderator: Music
Staff member
Joined
May 10, 2019
Messages
13,374
Location
Dimension XYZÖ
Woke up to junkies begging and shit.
Took 1mg More ksalol and got a shot of tizanide waiting do ima fall a sleep despite no bupre
 

Atelier3

Moderator: DC
Staff member
Joined
Sep 28, 2019
Messages
2,660
I was up for 36 hours and still huffing meth at midnight when I took just 25 mg seroquel and 100 ug clonodine. By 1 AM I was out like a light for a good 4 hours. Still high when I woke up but the respite was much needed.

A little goes a long way when you are exhausted I guess.
 

Fairy of the Flowers

Bluelighter
Joined
Aug 28, 2020
Messages
347
Location
UK
I see. Is finding a new more understanding doctor possible?

She knows all my history and I like her, she just don't seem to know as much about certain medications as I do lol, so when I fucking know shit and I try and tell her it's so annoying, she didn't even know mirtazapine is an appetite stimulant, and that I obviously can't eat when I'm not on it, I don't want yo change doctors as this one knows how fucking crazy I am lol
 

schizopath

Moderator: Music
Staff member
Joined
May 10, 2019
Messages
13,374
Location
Dimension XYZÖ
I get it. Shitty situation. Positives and negatives. The tizanide loses its iv potency if used every day btw. So keep that in mind if you ask for it.
 

schizopath

Moderator: Music
Staff member
Joined
May 10, 2019
Messages
13,374
Location
Dimension XYZÖ
IM tizanide propably works too. I missed a shot of it (fuck muscle needles) and it started working immediately. But yeah, hopefully your doctor gains some sense.
 

Fairy of the Flowers

Bluelighter
Joined
Aug 28, 2020
Messages
347
Location
UK
IM tizanide propably works too

Noooooo I'm not into needles for the sake of it, it's because my K tolerance is crazy and K ain't cheap when you've got a stupid tolerance and I started getting indegestion and stomach ache from snorting it so that's why I started IM'ing it but pills I just eat, apart from when I tried Oxys for ten days strait and snorted them lol
 

Fairy of the Flowers

Bluelighter
Joined
Aug 28, 2020
Messages
347
Location
UK
Is it possible to stop the k? If youre already getting issues with it

Yes it's possible but I don't want to lol, it's like if I said for you stop the bupe if your opioid tolerance is getting high lol, I need to cut down anyway as can't afford it as much anymore, my stomach is fine now too, it's just because I got a big amount and wasn't eating much because I'd stopped mirtazapine and I don't get hungry on K, had nothing to line my stomach and was snorting K for breakfast lol, I need a tolerance break then snorting it will work again but tolerance breaks are so fucking boring, I'm going back to K every 2 weeks, everyone needs a treat and my treat is K on paydays lol
 

schizopath

Moderator: Music
Staff member
Joined
May 10, 2019
Messages
13,374
Location
Dimension XYZÖ
No, psychosis' ruined my tolerance. It jumpstarted from lets say 60mg to 160mg in a matter of 10 uses. Im gonna stop the bupre cause I made a promise to myself to stop when I dont feel it anymore.

Yeah, you do you. Its for sure better than iv h addiction.
 

Fairy of the Flowers

Bluelighter
Joined
Aug 28, 2020
Messages
347
Location
UK
It jumpstarted from lets say 60mg to 160mg in a matter of 10 uses

I went from 40mg to 80mg of oxy a day in around a week, I'm sure it's tolerance from being on heroin all those years ago, I was same with tramadol and oramorph, could take loads right from the start, even though I quit heroin nearly 20 years ago, fucking weird it's like my tolerance stayed


Im gonna stop the bupre cause I made a promise to myself to stop when I dont feel it anymore

Are you, well done and good luck with that mate, it's good in a way I can't afford much K as I'd waste my money on it, I also have enough for a gram now as sold my acid I had to try and trip because I'm bloody immune or some shit, I give up trying to trip so sold it, had enough for a gram since yesterday but not bothering to go ask around who's got any so I can't be that bad on it if I can't arsed to even go and find it lol
 

sub21lime

Bluelighter
Joined
Mar 2, 2009
Messages
999
Location
Oregon
Ive been craving gabap or pregabas bad! I fucking love gabapentinoids, but thanks to the lockdowns and stay at home orders i havent been able to get those. I use to get em from people at the methadone clinic but since last march everyones on some type of take homes. I only go to the clinic twice a month and havent seen my dealers or heard from them. Poor me. Anyways last night-
~2 ales,2 manga pale ales and a half pint of vodka
~Loads of weed, couple cbd joints and roll your own cigs
~half mg xanax
 

4meSM

Bluelighter
Joined
Jan 6, 2014
Messages
2,084
Location
The Brainstem
Still pretty amped, smoked some meth like 8-9h ago but I actually feel more stimulated than before...
Just ate a bit more alprazolam, about 0.5mg in total.

Gonna take some more kratom as well and try to smoke a small spliff.
It's almost 2am here, not super late yet but don't really feel like staying awake till 5-6am like last night.
 
Top