Completed German-speaking people wanted: Music preference and substance use

E.H.

Greenlighter
Joined
Jun 27, 2012
Messages
6
My name is Elisa Hinz and I´m writing my german diploma about music preference and substance use.

I´m looking for german-speaking people so I will explain my research in german:

Hallo, mein Name ist Elisa Hinz und ich schreibe meine Diplomarbeit im Fach Psychologie über Musikgeschmack und Substanzkonsum.
Hierfür suche ich noch Personen, die an meiner Onlinebefragung teilnehmen. Diese dauert zwischen 10 und 30 Minuten und ist selbstverständlich völlig anonym.
Es gibt außerdem drei Amazongutscheine á 10,00€ zu gewinnen!
Es kann jeder teilnehmen!

Es gibt Fragen zu
  • Musikgeschmack
  • Ausgehgewohnheiten
  • Erfahrungen mit verschiedenen Substanzen

Ich freue mich über jeden Teilnehmer!
Viele Grüße, Elisa Hinz
 
I´m looking for german-speaking people so I will explain my research in german:
Ich freue mich über jeden Teilnehmer!

i'll be happy to help. just give me a link...
oder besser: schick mir 'nen link! ;-)
 
I'm not german neither am I fluent in german but being dutch and having atleast some basic knowledge of the german language I was able to read and fill in your survey without any problems.

Es ist ein gute survey; ich genoss füllung es in und ich bin neugierig auf die folge :)
 
okay, hit me up with a PM about any questions you have.
schönen gruß.

edit: missed the link, so never mind.
edit2: didn't finish the survey, as there are five subgenres of electronic music, yet not one that even remotely matched my taste. at least have an optional window where someone can enter whatever they mainly listen to, as i find that neither 'heavy metal' nor 'indie/alternative rock' is even remotely close to what i spend the most of my days listening to.
 
Last edited:
8 Days left!
Ich freue mich weiterhin über deutschsprachige Teilnehmer/innen!
 
Ich habe die Frageboegen ausgefuellt...
Viel Erfolg mit der Studie!
 
Top