Snart är det dags...

Alltså... vet alla här inne vilken total babe FaeriePrincess är? Jag slösurfade förbi hennes sida och höll på att dö.
Posta den där länken igen FaeriePrincess. Och kom hem till Sverige. :)
 
jag vet precis hur bra hon ser ut.. mången vacker bild på hennes länk.. ;)
euphoria till skillnad från sverige så har london ett klubbliv. de frinns ju inget klubbliv alls i sverige :(
 
Ha ha......Magnus o bTs......tack for dom snalla
orden...... ;)
Ok, min sida ar www.djanna.net om nan e intresserad, som ni ser kan jag aven se ut som ett monster, lol.
For att tala lite om det som ar relaterat till den har traden sa har jag ingen erfarenhet av lsd men kommer att fa i framtiden. Iallafall, lycka till (C11H15N02). Vad betyder ditt namn, ar det nan slags kod eller? :) Inomhus ar nog en bra ide, posta o beratta om vad som hande! Kan rekommendera 2CB, for mig var det som en mix mellan e o svamp ungefar o det holl i valdigt lange.
Ok...nu ska jag ivag pa sightseeing, London Dungeon, nan slags "skrammande" upplevelse.
Hoppas alla far en bra helg!
((((((((kraaaaaaaaaaaam)))))))
 
FaeriePrincess.. 2c-b e ganska likt lsd men de e inte riktigt lika kraftfullt (2c-b x 10 = lsd för min del iaf ;) ).. och de sitter defenitivt inte i lika länge(2c-b 3-4 timmar lsd 6-12tim).. andra får gärna ha egna åsikter om det men så tycker jag är en bra jämförelse..
well well.. har nyss spelat in min första mix :) :) weeeee... *glad*
fast den sög rätt hårt.. ja e fortfarande kass :(
måste träna lite till innan de e dags o spela ute..
Trevlig helg..
 
lsd håller i sig på en ganska hög nivå upp till 18 tim.
lite jobbigt efter ett tag när man vill sova...
ligger å stirrar in i väggen för att somna men allt bara rör på sig och saker dyker upp ur tomma intet...
kul kul. jag skulle ha gjort det för ett tag sedan nu men han som jag köper av hade rest i väg ett tag. tillbaka snart dock =)
finns inget som går upp mot en bra tripp... föresten. jag har laddat med 50 st lustgaspartoner nu.... bara, syran som saknas.
WEeeeeeeeee
 
HEj alla Nu har jag reggat mig..
:D Hur stor till gång av 2cb har ni jag söker som en galning men hittar inget =(
 
Originally posted by Ghozy:
HEj alla Nu har jag reggat mig..
:D Hur stor till gång av 2cb har ni jag söker som en galning men hittar inget =(

tillgången är mycket varierande beroende på det vanliga, KONTAKTER. Du lär kanske inte hitta några här...
Good luck, det är verkligen värt det
/KeRt
 
får säga hej o välkommen till Ghozy. tillgången är som sagt väldigt varierande beroende på vart i sverige man bor.. här lär du inte hitta några då det är förbjudet att söka kontakt via denna siten..
euphoria så du har spelat in mix.. när ska du posta ngt online så vi får höra??
må fett alla
[ 09 October 2002: Message edited by: bTs ]
 
bTs.. Jag måste finslipa min teknik lite först innan jag vågar lägga ut nåt på nätet (självkritisk som faen :) )
anyway sen måste jag få tag i en dator som jag kan spela in den på.. (min data e kass)
men snart kan ni nog få höra något.. ;)
 
Förresten euphoria, såg att du jobbade i Gbg.
Reser du mycket i ditt jobb ?
Har ett resejobb själv och flänger runt halva jävla jorden.
Enjoy life
/KeRt
 
Hee allihopa !
Då var man igång igen. Äntligen fått tag i en ny dator. Min gamla krashade....fast fläktarna gick ju att använda till annat....
Ser fram emot flera intressanta inlägg.
 
kert.. Jag jobbar me bygge,(sa upp mig idag :) ) o vi hade ett kontrakt på ett jobb i Gbg därför var jag där en sväng.. men annars e de inte mycket resande för mig..
Någon som vet ett bra sätt o lägga upp en mix på nätet??
vet lixom inte hur lr vart ja kan göra de..
 
PLats att lägga upp en mix ja.....www.brinkster.com erbjuder web utrymme gratis om det är det du menar.
Funkar skitbra
 
Fraga till euphoria, vad for slags musik e du inne pa o hur lange har du hallt pa? Jag ska oxa spela in en mix men just nu ar jag ifran min utrustning sa jag har ingen mojlighet att ova, jag ar oxa valdigt sjalvkritisk. Och ovar alldeles for lite...... Men lycka till iallfall! Och vart i Sthlms forort bor du (enligt din profil sa bor du dar nanstans). Sjalv bor jag i Haninge nar jag ar hemma.
Finns det nagra intressanta kvinnliga dj's i Sverige eller ska jag komma hem o ta over? ;)
 
FaeriePrincess.. jag försöker hålla mig till o spela minimal psy trance.. alldeles för lite sånt i sthlm.. sen blir de väl lite proggressivt oxå :)
vad spelar du själv??
ja har bara hållt på i 3 månader än så länge o har inte för mycket tid över te skivspelarna. Väsby e hålan där jag sover :) men men..
de finns EN bra tjej Dj här vad jag vet Gen.6 http://www.gen6.org
så du får jätte gärna komma hit ;)
[ 10 October 2002: Message edited by: euphoria ]
[ 10 October 2002: Message edited by: euphoria ]
 
Top