Snart är det dags...

Någon som kan upplysa mig om vad standardpriset på syra är nuförtiden? Känns som om man aldrig ser det i omlopp längre.
 
Jag har bott i syra i år '83, men jag vet inte... men egentligen har jag skrivit det här bara att för att se mitt namn i alla "Last post" -spalten in "Other languages". ;)
 
det går väl på en 100-150 spänn... beroende på blablabla och blablabla
 
tja! är d nån som skulle kunna hjälpa mig med svar på två frågor jag har?
här kommer dom:
1. ketamin är ju en analog till pcp, och har som jag har förstått det ungefär samma egenskaper....
är d möjligt att röka ketamin på samma sätt som man röker pcp??? har kollat lite på erowid men inte sett nån sån info.

2. är det nån som vet om anti-histaminer som tex atarax har någon speciell inverkan om man råkar ta d tillsammans med lsd???

tacksam för svar!
kram på er alla där ute!
 
FairyX: Hmm jag antog - utbud, efterfrågan, antal o vem man känner.

Fel av mig? :)

I vilket fall som helst så verkar det vara ganska sällsynt med syra nuförtiden.
 
precis vad jag menade... du e smart du :p

mjo jag tycker oxå det e rätt sällsynt med det nuförtiden... förrut fanns det jämt typ
 
Är det någon som har sett till Metaamfetamin i detta avlånga land?Vad är priset isf?
 
FairyX: Du e snäll du. Förmedla gärna vad du tycker till ett par intressanta arbetsgivare så vore det guld. :) Börjar bli riktigt tråkigt att inte ha ngt att göra på dagarna. :(

Sixten Q: Endast hört talas om att en av mina polare provat metatjack o det var för flera år sen. Inte världens vanligaste substans i Sverige. Ingen aning om pris men lär väl kosta en del eftersom det e så pass ovanligt.
 
hehe du kan få ta över mitt jobb... börjar bli trött på att sitta å ta betalt av folk 10 timmar om dagen 4-5 dagar i veckan... blää
 
FairyX: Låt mig gissa. Posten, ngn bank elle växlingskontor? :) Själv var man ju ganska nöjd med sitt jobb en gång i tiden, synd bara att det inte höll.
 
hehe nää så illa e det inte... el-giganten jobbar jag på... ganska bra ställe faktiskt :D
 
Sixten Q said:
Är det någon som har sett till Metaamfetamin i detta avlånga land?Vad är priset isf?

Fanns massor av d här i Östergötland förra sommaren..men inte sätt nått på länge nu...Mest tjack o sen har vi alla 13-14åringar som käkar "ecstasy" o är tuffa.

Kostade 800.- gubben o så var juh häflten av gubben koffien också :p

Sverige är skitigt! :(
 
REAC99 said:
Låter som du beskriver något annat. ;)

Näe, skulle betalat mer om d var rent så klart.
O jag "beskriver" inte tjack, fan då är juh 90% koffien eller annat skit och kostar mkt mindren 800.- . :| :|
 
PotHead: Lugn nu, försökte bara vara lite rolig.

Lät som en beskrivning av dåligt koks. Fast då e det kanske mer laktos än koffein men ändå.
 
REAC99 said:
PotHead: Lugn nu, försökte bara vara lite rolig.

Lät som en beskrivning av dåligt koks. Fast då e det kanske mer laktos än koffein men ändå.

Haha..Näee..En lina koks håller inte lika länge som meta..hadde nog märkt skillnaden på Cola och Meta.

Förresten, Du har juh humor! 8(
 
25.gif
 
Top