Snart är det dags...

euphoria: Vad snäll du är som försöker hjälpa till och så.. *kram* Fick ett expertutlåtande idag, det stämmer nog att det är korrekt mängd.
 
Nån som provat Rolex eller Amors pilar nyligen ?
Behöver ett utlåtande.
Dom e säkert lika sunkiga som alla andra men men...
/KeRt
 
antar att de flesta läst aftonbladet om den ökade droganvändningen bland unga i arbete.
min fråga är kan det vara sant att tjacket k0ostar 75kr/g i sthlm?? o hur är kvaliten i såfall?
sounds like heaven
 
nä, tyvär e det nog inte sant! standard styck priset här verkar ligga på ca 200 kr..... iaf i "rave" kretsar.
sen kan man ju ha sämre eller bättre kontakter å då kan ju ppriset variera...men d här e nog d vanligaste. eller e det nån som inte håller med mig?
 
ok behöver hjälp..
[[[[[[[ V I K T I G T ]]]]]]]
någon som kör opera eller netscape? kan ngn gå in på högfa nords sida o kopiera all fakta om flugsvamp.. har inte plats till att installera ny browser atm.
cheers
[ 06 November 2002: Message edited by: bTs ]
 
bts: Posta länken så kan jag göra det. Jag kör Opera.
 
bTs: Angående priset på vaket så håller jag med little-e. Runt 200 är standardpriset (plus/minus lite). Är man kranens bästa vän o springer där stup i kvarten går det nog att få ner det en hel del, men vem vill vara en sån?
 
http://fb.provocation.net/www.flashback.net/~milo/nord9.htm
det borde va rätt länk.. annars är de ju inte så jobbigt att navigera sig fram. ska stå på starka men farliga hallucinogener.
reac tackar för hjälpen.. det är ju viktigt att läsa på om såna saker.
givetvis hade tidningarna felaqktigt upplysningar som vanligt.. allt för att plocka ner den lilla glädje man känner ibland i tillvaron. *grrrr*
må väl alla
 
Faaaaaaaaaaaaaaaan åxå!
kom just hem från mitt u-tox prov!
positivt......IGEN!
hur jävla klantig får man bli!
nån som vet hur många positiva d brukar ta innan man hamnar i seriöst trubbel om man går på skyddstillsyn?
snart skiter jag i både övervakare å pissprov, dom kan ju ta mig om dom hittar mig dom jävlarna, lycka till!
/¤e¤
 
little vad var du positiv på? hur ofta lämnar du prover?
 
lämnade positivt på amfetamin..... å jag pissar bara en gång i veckan! fan va jag e klantig! förut så lämnade jag prov två ggr i veckan... lär jag ju få börja med igen nu.... =(
 
bTs: Mailade dig texten, känns som om den är lite för lång att klistra in här. Hojta till om texten kommer fram "uppfuckad" eller något pga mailandet.
 
damn E det suger ju. så länge du bara lämnar en gång i veckan kan man ju ändå roa sig lite.. med eftertanke.. 2 ggr/v är lite tuffare.
är ganska glad att jag alltid klarat av mina prover (utom en gång när polisen tog mig)
Reac, den mailen e ganska slö. men jag kollar me jämna mellanrum. o hojjtar till när jag fått den om kvalite o så
må väl
 
Tack och lov att jag slipper såna besvär som att lämna urinprov. Har inte åkt dit för ett enda narkotikabrott (fast nu kommer det väl att hända bara för att jag säger sådär, haha).
Men istället så dras jag för tillfället med en ordentlig opiatavtändning. Jag har lärt mig den hårda vägen att jag kan ta heroin ungefär tre-fyra dagar i rad utan att få någon avtändning. Nu hade jag bara tagit två dagar i rad, sedan fått en monsteravtändning som har varat i nästan en vecka. Huuuu.
 
synthic.. var glad för att du slipper prover.. inget kul direkt.
vad gäller at på opiatere har jag haft tur än så länge.. enda gången jag blivit kass var på lite för mycke metadon. i övrigt bara fina minnen.. bara man inte glömmer att besöka toaletten under racet vill säga.. förstoppning kan få en vuxen man att gråta
 
Opiater är helt klart min favoritdrog. Jag har uppemot 100 trevliga opiatminnen och kanske tre eller fyra jobbiga minnen, dvs avtändningar. Att sitta med ett par kompisar i en bekväm soffa, röka heroin från folie, frossa godis och se en bra film. Bättre än så kan det inte bli.
Nu försöker jag i första hand hålla mig till andra saker än horse eftersom det är så kostsamt. Man blir ju lika välmående på ett par temgesic. Eller ännu bättre, en subutex på 8mg. Då klarar man sig läääääänge. Betydligare lättare at på såna droger också.
 
hehe förstår det du känner för opiater. o synd (och jävla tur) att jonket inte är billigare.. då hade det nog varit kört för en..
men jag är lite allt i allo finner att det mesta har sin charm
 
En gång i tiden så tyckte jag att nedåtdroger var så tråkigt, jag var en riktig tjacktomte. Men så fick jag en duktig depression som jag började självmedicinera... först med temgesic, sedan heroin. Och jepp, det är en jävla tur att det är så dyrt, annars hade jag varit fast. Det har hänt att man har köpt gram billigt och sedan varit fjuttad uppemot tio dagar i sträck. Men då kommer en at som heter duga också. Lyckligtvis så har jag någon sorts självbevarelsedrift kvar så när jag väl får en avtändning så vill jag inte röra horse på ett tag, jag vet ju innerst inne att det bara kommer att lindra just den dagen, men göra de kommande dagarna mycket värre. Så jag svettas hellre ut skiten. Oftast så är jag för fattig för att storinvestera, så då blir det kanske en packe varannan vecka.. om jag inte är riktigt nere och är mer självdestruktiv än vanligt. Då kör man tills pengarna är slut. Sedan kommer en avtändning som ett brev på posten.
Cannabis är ganska trevligt ibland också, men det händer inte sååå ofta. Kanske 2-3 gånger i månaden. Jag gillar inte riktigt att vara tokstenad och ha 3000 tankar som virvlar i huvudet, däremot är det trevligt att röka en holk och sedan bara vara skön i kroppen.
Psykedelia är jag lite halvrädd för efter en horrortripp på DOB. Hade varit vaken på e och tjack i ett par dygn innan jag tog en 36-timmarsdos DOB. Det var skitkul de första 18 timmarna, men sedan blev det jobbigt i fyra-fem timmar. Tycker om att kunna ha kontroll över tankarna så jag inte blir paranoid bortom alla gränser.
Bensodiazepiner är alltid trevliga, i alla sammanhang. Synd bara att man går upp i dos så snabbt. Väntar på att min bensotolerans ska gå ner just nu. Lite buprenorfin (temgesic eller subutex), lite röka och ett par benso så mår jag som en gud.
 
jag är en riktig tjacktomte. älskar det.. man mår så bra efter 12-14 dagar i vaket tillstånd.. svårt att besrkiva hur BRA man kan må ibland.
mewn då o då så vill man ju kunna sitta o softa o bara rå sig själv o då passa opiater ganska bra in. bara njuta o slappa.
holk röker jag inte längre.. efter att varit tvungen att ta sig ur ett långvarigt bruk så fann jag det inte vidare lönt att börja igen.. enda undantaget är om man hittar lite scgyyst gräs.
hallucinogener är för underbart. bara älskar det. öpna sina sinnen på kemiska vägar. ska testa flugsvamp inom det närmsta. o det ska kunna va ganska intensivt.
benzo har jag inte rört på bra länge. lämnat prover till förbannelse o det sitter för länge.
 
Top