Snart är det dags...

hej på er alla! undrar om det finns nån här förutom jag som upptäckt den underbara drogen DOB; och som då kanske skulle kunna hjälpa mig med en lite fråga!
klippt från erowid: "There seem to be some cross-tolerance between DOB and alcohol. This means if you have been or are going to be drinking alcohol during your DOB experience, you should lower your DOB dosage."
har jag förstått det rätt då att om man har en lägre dos dob så kan man förstärka den genom att dricka alkohol? har någon provat detta å på vilket sätt skiljer sig upplevelsen/ruset? snälla svara snart, kommer nog att ta DOB:en om typ tre timmar! kram på er alla!
/¤e¤
 
DOB hmm ge mig.. har aldrig provat så tyvärr kan ja inte hjälpa dig :( men oj vad sugen ja blev *fniss*
 
jag får väll skriva tillbax till er å berätta hur d gick! håll tummarna för mig, för d här kommer bli en lååång natt ;)
/¤e¤
 
little-e grattis til att du fått tag på det.. har själv tagit men inte i samband med alkohol.. men som erowid skrev så verkar det ju siom att alkoholen förhöjer dob'en eller tvärtom.. har du bara lite dob så drick.... har lite mer (typ 1) så kör bara dob..
ha de så kul i natten
 
euphoria: Väsby minsann. "Känner" några lokala väsbykändisar som håller på. Åkte dit en del folk där i våras va? :(
Väsby har ju för övrigt Mingle, hehe, vilket jävla ställe. :)
 
reac.. jaså du e lite homie me oss i norrort lr?? :)
tycker de åker fast folk här hela tiden..
Och Mingle (suck) har iofs aldrig varit där o kommer nog heller aldrig o åka dit..
 
euphoria: Homie är nog att ta i, men man känner lite folk här o lite folk där (precis som sig bör).
Mingle är inte mycket att sätta i granen näe, bara varit där 1 gång och det räcker. Fast iofs, alltid skoj o se djur vältra runt. :)
 
Halloooo, eftersom det är så dött härinne får jag väl berätta om min senaste E.
Var i skottland och jobbade och fick tag på en Mitsu.
Det var den grymmaste Mitsun jag nånsin lagt vantarna på. En räckte GOTT och väl...
Efter redan 15 , repeterar femton , minuter slog den på , och slog på av satan, lovar.
Sen var det rock & roll i 4 timmar, den bara fortsatte och slå som en raket i huvet, och när jag trodde den var slut så var det som en paus i en 10-15 minuter innan den drog på igen. sköööööööööönt...
Min tanke är nu, vad är det för jävla knullpiller vi får tag på i Sverige ??? Dom jag tar hemma tar c:a 1 - 1,5 timme innan dom slår. Sen går dom över på 2-2,5 timmar. Alltså man måste ta fler.
Så ska det fan inte vara , en bra E ska räcka bra.
Hade samma upplevelse på Ibiza faktiskt, jag och en kille ( Diminuendo , postar här en gång i halvåret ) som tog sin första där. Jag sa att det kunde ta en timme eller så innnan den slog på så vi satte oss för att ta en öl. Men efter 15 minuter så kom den igång, och den kom igång på allvar kan jag säga. Det var en Vercage den gången...
Nån mer som upplevt samma sak och tycker att E blivit svaga.
Trodde det var jag som blivit tolerant mot E och var tvungen att ta två E / kväll. Så är alltså inte fallet, bra E finns fortfarande.
långt inlägg , sorry
Enjoy life my friends
/KeRt
 
Och förresten är det samma med syra...
Haft exakt samma upplevelse med syra, den jag fick tag på sist var klen som fan ( Bart simpson )
Åtminstone halva styrkan mot de jag testat tidigare. ( Hofmans Millenium )
Trevlig höst/vinter
/KeRt
Förresten , vad har hänt med psykedelbok ?
Klart mer rörelse där än här på vår lilla svenska Blåljusdel. Men också klart mer muppar :)
äää ,sak samma , vad har hänt ? nån som vet ?
[ 24 October 2002: Message edited by: kertoblo ]
 
Som jag alltid har sagt.
Det finns (i stort sett) bara riktiga skitpiller i Sverige.
Äntligen en upplyst människa.
 
ja visst är det.. men vem håller koll på den som håller koll
 
fan va jobbigt om mamma håller koll. speciellt nu när man har lite svårt att hålla koll själv.. jaja så länge inte polisen har ´koll så är det lungt
 
Någon som vet var man kan hitta en bild på ca 1g pulver? Ja jag har provat Google. :(
 
håller koll o håller koll??
vem håller koll.. jag har noll koll hee hee.. ;)
[ 27 October 2002: Message edited by: euphoria ]
 
euphoria: För att jag tycker att det verkar vara lite lite i de påsarna som ligger här (svårt att bedömma om det är säg mellan 0.8 och 1.1). Bara pysslat med pulver ett antal gånger och det var länge sen så jag vill ha något o jämföra med. O näe jag har ingen våg. Med pulver så menade jag vaket. :)
http://www.helgin.is/%5Cnewsphoto%5Camfetamin.gif
Det är bör vara runt 1.5g va?
Sen kan man ju undra varför det ligger pulver här över huvudtaget men som några andra har konstanterat tidigare så är de flesta pillrena rent skit.
 
reac.. pulver e jäkligt svårt o bedöma me blotta ögat..
men 1g e faktiskt ganska mycket.. självklart beror de ju oxå på hur van man är..
och bilden tycker jag ser ut som knappt 1g
[ 28 October 2002: Message edited by: euphoria ]
 
Top