Snart är det dags...

[C11H15NO2].. jobbar med bygge.. vi har ett kontrakt därnere så nu ska jag dit o jobba igen.. är ju från Stockholm.. men mina jobbar kompisar som "har hand" om bygget e så jävla tråkiga...
knappt så man får åka in te city för o äta lixom..
ang. Opiater.. har inte prövat de själv men luska lite på
www.erowid.org
brukar alltid ha massa bra info där ;)
 
[C11H15NO2] så han ska köpa med sig lite.. hoppas han är försiktig.. de tar ganska alvarligt på drogbrott där nere..
 
Hej! är det nån som vet om 5-meo-dipt (foxy) är narkotika klassat, klassat som farligt gods eller helt enkelt är lagligt?
tacksamm för hjälp!
/¤e¤
 
Originally posted by little-e:
Hej! är det nån som vet om 5-meo-dipt (foxy) är narkotika klassat, klassat som farligt gods eller helt enkelt är lagligt?

Vad jag vet så är de inte narkotika klassat än...
(lär ju ta ett tag till eftersom de inte är de i staterna heller..)
en av dom bättre kemikalierna som jag vet :)
 
[C11H15NO2] så han ska köpa med sig lite.. hoppas han är försiktig.. de tar ganska alvarligt på drogbrott där nere..
nej han ska skicka hem lite med posten... och opium ar inte olagligt där...
5-meo-dipt.. vad är det... hur får man tag på det efersom det är lagligt ?? vad är deet för drog? :)
 
haloooo
Nu e jag hemma från Götet igen...
5-MeO-DiPT är en underbar drog...
skrev en trip report för ett tag sen...
kolla
www.erowid.org
den funkar ungefär som ett bra e-rus me massa hallisar men utan AT
 
hmmmm hur svårt är det att få tag på 5 meo om de nu inte är nark . klassat??
 
bTs.. svårt o svara på...
jag har en kompis som fick de hemskickat av en kemist från utlandet..
 
bTs absolut... men nu verkar de va tomt på den fronten ett tag.. fast iofs.. polisen e ju som iglar här i området förtillfället så de e väl lika bra att man håller sig lugn
 
polisen e som iglar överallt tycker jag. har 14 dagar kvar på min fotbojja så jag måste verkligen ta de lungt
 
Alltså... har inte vi en ganska fri analog-lag i Sverige? Substanser som inte är narkotikaklassade kan ändå vara olagliga, typ GHB för ett par år sen.
Eller är jag helt ute och cyklar?
 
Hej.
Någon som vet vad som har hänt med psykedelboks diskussionsforum? Det är hemskt, nu är man tvingad att försöka nöja sig med bluelight.
bts: Ursäkta för jag frågar, men jag är lite nyfiken.. Vad åkte du dit för? Eller... haha. vad du åkte dit för kan jag räkna ut, men vad var det för innehav? Mycket eller? Hade du något annat i registret sedan tidigare? En av mina kompisar var i rättegång för ett par dagar sedan, han hade sex åtalspunkter (samtliga var ringa narkotikabrott plus sånt som folk kan göra när de är lite för påverkade, våld mot tjänsteman, stöld, skadegörelse och sånt) men han fick bara skyddstillsyn.
 
synthic, hjade bara ett sketet innehav av 9 st piller.. så de kastade boken på mig o gav de mesta de kunde
 
Hej alla......sitter har o laser o ser att ni e uttrakade. Jag har varit i London i ca en manad nu, allt ok, mycket sightseeing, klubbar, jag gillar Fabric pa lordagar, ska aven till The Fridge nu pa fredag o ev. pa en fest/rave dar dom ska spela bra psychadelic trance pa lordag. Mycket piller o allt annat har men jag ska vanta tills jag e hemma igen innan jag gor nat (tror jag, lol). Hoppas att halsa pa i Sthlm snart, billigt flyg mellan London o Sthlm.
Hmmmm, vad mer? Inte mycket att tillagga for stunden. Hej hej.
 
FaeriePrincess.. kul o höra att du har de bra :)
själv har ja aldrig varit i London.. men de e väl på tiden att ja tar mig dit snart.. antar att klubblivet e en aning annorlunda än här i Sverige.. o sen kan man ju alltid gå på Higbury o se Arsenal ;) hee hee..
 
Top